mandag, april 13, 2009

Vatn







Laukelandsfossen


7 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Så nydelige bilder dette var,og ikke en snøflekk å se,herlig!

Anne sa...

Så utrolig flott. Falt helt pladask for ditt første bilde jeg.

Har øvd litt for å se om jeg kunne fått til et slørete utrykk på bekker og fosser jeg, men det er nå litt vanskelig ja .-) men det gjelder å ikke gi seg!!

Fin fin ukestart til deg.

mln sa...

Ser ut til at du beveger deg mot innlandet att:) Men no er våren kome i også i Jølster!!! Snakkast:)

Rune sa...

Flotte bilder du har tatt, ser ut til å være litt krefter i vannfallet i det siste bildet ditt :) Godt tegn på vår.

Kathrine sa...

Herlige vannbilder! Du er flink:))Ha en flott dag!

:))

Michele sa...

Oh that is a beautiful waterfall. It is just perfect how it flows down the rocks!
What powerful water tumbling over the rocks and you really showed it so nicely here in your photos!
Very very nice!

RuneE sa...

Disse likte jeg - vann blir aldri kjeselig. Det mionner meg om noen jeg tok i påsken jeg må få ut.