tirsdag, april 21, 2009

S.O.S

Hei du! Kan du hjelpe meg ned? Treng litt hjelp her! Stakkars meg!
Hey you! Can you help me down? I need some help here! Poor me!


Det er litt høgt ned her gitt. Den som har laga denne stolen har ikkje tenkt på meg! Dårleg gjort!
It's a little high down here you know. Whoever created this chair has not thought of me! Bad done!


Treng den hjelpa litt fort her!! Helst før heksene finn fram kosteskafta sine...
Need some help here soon! Preferably before the witches find their broomsticks...

Tusen takk for hjelpa!
Thanks for your help!



11 kommentarer:

RuneE sa...

Artig sak! Likte spesielt sammenstillingen mellom bilde 1 og 2. Der lurte du meg.

Dagrun sa...

Haha, fantastisk serie! Også så nydelig en liten skapning den hunden var da!

MajorogMeg sa...

Stakkars liten venn:) Ikke rart det ropes S.O.S.
Hadde dette vært Major...så hadde han hoppet!
Utrolig flott Dachs, en søtnos!!

Joggingen er frivillig ja. Livet er litt for rolig og jeg må få "brukt" meg litt!!
Ha en flott tirsdagskveld og klem fra meg og Major`n:)

Anne-Berit sa...

Hehe,ikke greit for en liten tass å bli forlatt oppå en så høy stol nei.Og slett ikke når heksene er i anmars.Han ser lettet ut der han springer sin vei.
Herlig innlegg.

Anne sa...

Æ flire så det sprute kornblanding i tastaturet!!!

John sa...

Jeg måtte le her når jeg så den stolen. Fin bilde serie.
Et redigeringsprogram kan gjøre underverker med mange bilder. Har ikke testet det selv men Adobe Photoshop Elements til under 1000 lappen skal vist være bra og holde i de fleste situasjoner.

Michele sa...

Oh wow, that is a very very tall chair!!
I could not help but laugh a little at your words.
What a sweet adorable face on the dog!!!

Kathrine sa...

Det var jammen rette hunden også. He..Godt det gikk bra!

:)

Linnea W sa...

What interesting shots. When I first saw the dog, I thought it was a big dog! Very clever pics.

Rune sa...

Hehe, skal ikke ha høydeskrekk her nei. Stilige bilder :)

John sa...

Ja bare husk at det er Elements utgaven og ikke den som heter Photoshop bare for den koster 10 ganger så mye :)