lørdag, april 04, 2009

Påskeferie/ Easter holiday

Eg tar påskeferie ved kysten, og her er det vår! Er utruleg kjekt å sjå kor langt våren er kommen er i forhold til der eg bur. Gjekk ein tur i fjæra i dag og fekk løyst mange verdensproblem:-) Fjæra er ein veldig fin plass for å tenke...

I take my Easter holiday on the coast, and here it's spring! Is amazingly nice to see how far the spring has arrived in relation to where I live. Went on a walk on the beach today and fixed many world problem:-) It's a very good place for thinking...


Sjøbunnen frå ein stor stein.
The seabed from a big stone.

Eg lurer på om det er kaldt?

I wonder if it is cold?

Vi tar sjansen...oh, kor kaldt!

We take the chance..oh no, how cold!

Når denne fuglen er kommen til kysten: då er det vår!

When this bird has arrived at the coast: then it's spring!


Måsar søker kvarandre.
Seagulls seeking each other.



Ein fin solnedgang på ein fin dag.
A nice sunset on a nice day .







3 kommentarer:

Anemone sa...

Ser du finner rekreasjon i fjæra du som meg. Lukten av salt sjø, de gode toneneav bølgene som slår innover :-)

Nydelige bilder i dene bloggen din ja, ikke vært her før jeg, og skal nå ta resten av morgenkaffe mens jeg klikker meg bakover.
Ha en fin fin palmesøndag.

mln sa...

Ser at du verkeleg trivast med det nye objektivet:) Einingefjellet neste.... Kos deg!

Wenche sa...

Ja, likar objektivet veldig godt. Alt vart så mykje enklare:-) Skal på Einingefjellet i løpet av påska. Har store planar om det:-)