fredag, april 24, 2009

Kjeungskjær fyr

Kjeungskjær fyr ligg 3 km frå Uthaug, i skipsleia mellom Ørland og Bjugn. Kjeungskjær fyr er eit åttekanta fyrtårn som rager 20,6 meter over havflata. Det stod ferdig 20 september 1880 og ble drevet som eit familiefyr fram til 1947. Då gjekk det over til tørnstasjon og i 1987 vart fyret automatisert og fråflytta.

Kjeungskjær lighthouse is situated 3 km from Uthaug, the shipping route between Ørland and Bjugn. Kjeungskjær lighthouse is an octagonal lighthouse; the tower is 20,6 meters above the sea level. It was completed 20 September 1880. It was a family who run the lighthouse until 1947. Then it went over to shift, and in 1987 the lighthouse was automated and abandoned



7 kommentarer:

Dagrun sa...

Du store min, det ser ut som et flytende Mummitrollhus. Fantastisk. Stod du på et fjell i nærhet og knipset eller?

MajorogMeg sa...

Jøss...så flott. Dette er jo en plass jeg har vært på flere ganger men aldri sett dette fyret..
Hytta vår ligger i fosen så dette er kjente trakter!!
Utrolig fint bilde..dette må jeg se etter..ja fyret altså:)
Flott fredag til deg, klem:)

Wenche sa...

Dagrun: stod på dekk på hurtigruta og tok bildet. Det gjorde eg nok i lag med ein haug med andre turistar. Alle hang over rekka også for å få eit best muleg bilde...det var nok litt av eit syn *ler*

Rune sa...

Det var et flott fyrbilde. Tror ikke jeg har sett et så stort fyr på så liten holme før :) God helg.

John sa...

Flott fanget, Wenche. Det var et meget fint fyr.

Hege sa...

Flott!

Kathrine sa...

En kan leie dette fyret også har jeg hørt?

:)