søndag, april 19, 2009

Einingefjellet igjen:-)

Sol og blå himmel! Nokre venner og eg er klare for fjelltur. Det var mange på tur i dag.
Sun and blue sky! Some friends and I are ready to climb the mountain. There were many people who climb the mountain today

Er villig til å gå litt for å få den utsikta:-) Alden er i venstre hjørne.

We are willing to climb a little to get this view:-) Alden is in the left corner.



Sjølvsagt må vi skrive oss i boka.
Of course, we have to sign us in the book.



Himmelen er plutseleg ikkje så blå lengre og vinden aukar. Då er det berre å gå ned igjen. Men alle var einige om at det hadde vore ein fin tur:-)

Suddenly is the sky not so blue anymore and the wind increases. We just have to go down again. But we all agree that the trip was terrific:-)



7 kommentarer:

Dagrun sa...

Helt enig med deg, en sånn utsikt er vel verdt turen! Fantastisk!

John sa...

Flotte bilde og ikke minst utsikt.
Jeg har brukt et filter i Photoshop som heter LucisArt. Dette er noe som må kjøpes. Jeg vet ikke om LucisArt kan testes før man kjøper men det kan man med Topaz Adjust som er noe av det samme. Dette koster vel ca 200kr. Her er en link til siden. http://www.topazlabs.com/topazlabs/03products/topaz_adjust/

Linnea W sa...

That looks like a fun mountain to climb; it's not too high but you still get great views. That's a fun way to spend the day with friends. You seem to get out a lot and enjoy the beautiful scenery your country has to offer. Great photos that show what you've been up to and what your beautiful homeland looks like. By the way, thanks for visiting my SWF post...

RuneE sa...

Slike trer må skikkelig dokumenteres! ;-)

Kathrine sa...

Ja, sånne turer er så flott! Du bor i et fint landskap, syns jeg:)
Så må jeg takke for alle koselige kommentarene du legger igjen til meg. Kjempe!

:)

Rune sa...

Det ser ut til å ha vært en fin tur dere har hatt, for en flott utsikt, den i seg selv er det absolutt verdt og gå noen timer for å oppleve. :) Pene bilder!

Bea sa...

Eg óg vil!

(Lo litt når eg forstørra bildet.. Kjekt å sjå fødselsåret på halve bygda.. *fnis*)