søndag, april 26, 2009

Bergen:)

Ein tur på Bryggen er obligatorisk når ein er i Bergen. Kva er vel beire enn å gå langs kaia, sjå på folkelivet og prate med ei god vennine? Absolutt ingenting:)
A trip to Bryggen is mandatory when one is in Bergen. What is better than to walk along the quay, look at people and talk with a good friend? Absolutely nothing:)
Ei flott fontene i Lille Lungegårdsvannet.
A great fountain in Lille Lungegårdsvannet.

Flyskule. Øver og øver, men blir han noko flinkare?
He trains and he trains, but is he getting any better?

Hyggeleg å finne seg ein matbit. Denne modige karen har nettopp knabba den frå eit dusin måsar:)
Nice to find himself a snack. This brave young man stole the food from dozen seagulls:)

Båtsesongen er begynt.
The boats are starting to come.

Statsråd Lehmkuhl




9 kommentarer:

mln sa...

Jammen rakk du ikkje ein skikkelig turistrunde i Bergen! Effektiv:)

John sa...

Flott og velkomponert bilde serie, Wenche!

RuneE sa...

Se her ja! her var det kjente trakter og motiver! Veldig bra og utrolig koselig. Til og med en måse!

MajorogMeg sa...

Vakkert!! Flotte bilder av en by jeg aldri har besøkt men som jeg gjerne vil besøke. Og ikke regner det heller..når du var der iallefall:)

Båtlivet er et sikkert vårtegn. Begynner å bli noen båter på fjorden her også nå. Artig å se..

Ei herlig tid...

God ukestart til deg:)
Klem:)

Hege sa...

Flotte bilder fra en flott by - men jeg er vel gjerne en smule partisk ;-)

Kathrine sa...

Norges vakreste by vel ,) Har til og med vært ombort på Statsråd Lehmkuhl jeg, da den var her i Trondheim:)

:)

Dagrun sa...

Å nå saaaavner jeg Bergen. Flotte bilder!

Rune sa...

Flott knippe med bilder, ser båtsesongen er godt i gang allerede.Trivelig når det blir litt mer liv i havna og i gatene igjen.

Ha en fin uke :)

Bea sa...

Ser herleg ut, ja! Gleder meg til å høyre om turen, og kurset :D

Vi må møtast ein dag. Dessuten synes eg du skal komme på bursdag til meg. Skal finne ein dag som passer, og sende ut invitasjoner ;) Rekner med du er opptatt på sjølvaste 17. mai..