lørdag, mars 28, 2009

Fjæra..

I dag måtte eg berre reise til sjøen og gå ein tur langs fjæra. Eg likar vinter, men er no veldig klar for vår. Det var derfor veldig fint å rusle langs fjæra, høyre på bølgene og sjå på fuglane ( sjølv om dei var litt langt vekke *lol*)

Today I had to travel to the sea and take a walk along the beach. I like winter, but is now very ready for spring! It was therefor very nice to walk along the beach, listen to the waves and watch the birds (even if they were a little far away *lol*)






Er ikkje alltid lett for eit stakkars tre å vite kva retning ein skal vekse.
It's not always easy for a poor tree, to know what direction it should grow:-)


Treng eg seie noko meir....?
Need I say any more....?




Bølger som skvulper innover stranda. Det er ein utruleg fin lyd.
Waves that ripple into the beach. It is an amazingly good sound:-)


Sjøen var utruleg klar i dag.
Sea was amazingly clear today.



Litt langt vekke, men veldig fine.
A little far away, but very fine.







3 kommentarer:

Bea sa...

Det ser deilig ut! Kor var du henne? Eg trur eg har lyst dit, altså :)

Eg er no utdanna turleiar!

Wenche sa...

Eg var i Erdalen, mellom Førde og Naustdal. Ikkje den heilt store stranda, men når ein ikkje har andre alternativ, ja så får den duge:-) Men det var fint der!

Gratulerer som turleiar Bea!! Du kan få ta meg med på tur:-)

Bea sa...

Klart du skal få vere med på tur! :D

Kanskje eg må få vere med deg til Erdalen ein dag!