mandag, mars 30, 2009

Etterlysning: våren forsvann i løpet av natta...

Kor forsvann våren?? Dette var synet som møtte meg i dag når eg gjekk ut døra. Vart litt skuffa sidan det tross alt ikkje var snø i går, og eg då hadde store forhåpningar til at no skulle det endeleg bli vår. Må nok vente litt lengre på den ser det ut til.......

Where did the spring go?? This was the sight that met me today when I went out the door. I was a little disappointed, since after all it was not snow yesterday, and I had big hopes that the spring final should come. But it seems that I just have to wait a little longer ...

6 kommentarer:

Bente sa...

Gratulerer med blogg!!!! Du er en utrolig flink fotograf! Dette var kjekt, så no kan vi besøke hverandre ofte:-)

mln sa...

Det e bærre lekkert:) Ta det med ro, du finn att våren på fredag.....

Wenche sa...

Tenkte på deg når eg såg veret i dag. Du må ha utruleg gode kontaktar når det gjeld ver. Kan du vere så snill og bestille litt fint ver til påske? :-)

Bea sa...

Eh.. fint ver for ho = meir snø!! Eg vil ha sol og grøn plen, eg... Kanskje du skal spørje nokon andre med gode kontakter i staden? ;)

Linnea W sa...

Yikes...I guess spring has not yet sprung! We are having lots of springlike weather here in California...

TAF sa...

Eg visste at du var flink til å ta bileter! Mange fine motiv frå kvardagen her.